Wednesday, September 5, 2007

Intelligence Competitiv


Hey, m-am intors. Gata cu vacanta, e timpul sa ne intoarcem la distractia de zi cu zi (serviciul adica, pentru cei care nu sunt familiari cu faptul ca sunt „usor” workaholic). Doar ce am terminat de sters cele 5000+ mesaje de spam si de filtrat ce a mai trecut de filtru si am ramas cu aproximativ 30 de mailuri care chiar prezentau interes (deci serios, chiar nu o sa pun poze din vacanta, e un post despre eveniment).
Inca dinainte sa plec in vacanta am primit un mail de la organizatorii conferintei anuale de „Intelligence Competitiv”. Opa, ceva nou, ceva care nu mi-a mai trecut pe la urechi in ceea ce priveste evenimentele de pe piata din Romania si despre care auzisem in treacat in timpul sedintelor mele de „sapaturi” pe internet dupa tematici pentru evenimentele BMG (a...sa nu uit...o sa incep sa laud si evenimentele noastre in curand...sa definitivam programele si site-urile si o sa aveti de citit).

Deci, cine este „Inteligence Competitiv”? Sa facem cunostinta...
"Competitive Intelligence (CI) is both a process and a product. The process of Competitive Intelligence is the action of gathering, analyzing, and applying information about products, domain constituents, customers, and competitors for the short term and long term planning needs of an organization. The product of Competitive Intelligence is the actionable output ascertained by the needs prescribed by an organization." Sursa: Wikipedia


Agenda de discutii este bine structurata si beneficiaza de aportul unor speakeri internationali, cu renume in CI.
Dintre temele care mi s-au parut interesante:
- Competitive Technical Intelligence in industriile in care se asteapta o schimbare de paradigma
- Alegerea celor mai bune surse de informatii pentru castigarea avantajului competitiv
- Dezvoltarea de capabilitati de intelligence in companii

Pentru cei interesati de domeniu puteti afla mai multe:
-Site-ul evenimentului are comentarii si articole legate de CI
-Pe 23 octombrie, presupun ca la Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) va avea loc conferinta despre care va tot povestesc
- Conferinta „Competente si capabilitati de diferentiere” – 3 octombrie, Crowne Plaza; o alta conferinta targetata in zona de CI

Nota mea: 9

3 comments:

Anonymous said...

marfa camilele, noroc ca n-ati murit de sete

Razvan Marin said...

Pacat ca nu te orientezi si unde sa postezi commenturile...in rest esti baiat de treaba asa ;)...ai gresit doar cu 2 posturi

Anonymous said...

Mai incearca un site pentru documentare: www.anamariabaltaga.page.tl

In Romania ne vom mai incalta 15 ani cu fesu'!