Wednesday, September 12, 2007

Am fost in desert



… la “training”. Daca ati trecut mai intai prin prezentarea de mai sus si nu ati inteles nimic este foarte OK, este normal. Ce este mai sus este doar povestea din spatele experientei propuse de cei de la Trend Consult. Ei sunt cei care incearca sa mearga mai departe de conceptual traditional de training si sa creeze experiente care sa afecteze cat mai multi stimuli de invatare sau pe scurt “Connected Learning”. Pe Trend Consult si al lor “Serious Fun” ii veti putea vedea in actiune la Training07 unde vor fi prezenti cu doua astfel de “experiente”.

Nu am sa va spun foarte multe despre procesul in sine pentru ca scopul meu este doar sa va fac curiosi si sa faceti tot posibilul sa ajungeti sa participati la o astfel de experienta. Pe scurt: a fost o competitie intre cinci echipe care aveau ca scop declarat sa aduca in tabara "CAT MAI MULT AUR" din munti. Tot scenariul avea un set de reguli bine stabilite inca de la inceput, care trebuiau respectate intocmai. Existau si 2 "bancheri"/observatori care se asigurau ca toata lumea joaca dupa regulile stabilite. Pe langa toate astea un "ghid", in persoana lui Mihai Moraru (Managing Partner, Trend Consult) care a avut dificila misiune de a transforma oameni seriosi in cautatori de aur pentru cat a durat intreaga noastra aventura (prin oameni seriosi ma refer desigur la ceilalti participanti si nu la mine).

Va doresc sa vedeti pe pielea voastra ce inseamna sa te trezesti a doua zi inca zgandarit de faptul ca desi ai castigat nu a fost de ajuns…ca puteai mai mult. Va doresc sa mergeti pe strada si gandul vostru sa fie la “cata apa ar fi trebui sa iau…dar mancare” sau “cum as fi putut sa imi dau seama de...”. Pentru ca desi este doar un joc in esenta, este un joc serios si intrebarile pe care ti le pui dupa aduc cu sine adevarata valoare a acestui exercitiu. Pentru mine experienta inca nu s-a terminat…Harta este in continuare in fata mea si imi aminteste de calatoria in desert si de lectiile invatate acolo. A devenit parte din orice proiect inceput, din orice actiune care are ca scop "CAT MAI MULT AUR".

Nota mea:10

P.S. Winning is not enough. MAXIMIZE your results.

1 comment:

Unknown said...

Pentru cei interesati de vanzari , recent am
participat la un curs de vanzari organizat de
CBC Romania www.cbc.ro si ma declar foarte multumit. Am dobandit cunostinte
despre tehnici de vanzari, abordarea eficienta a
clientilor pe timp de criza si despre vanzarea consultativa in urma careia am
obtinut rezultate palpabile si imediate, ceeace va doresc si voua.