Monday, June 11, 2007

5


Yey...scriu primu'. Nu am apucat sa verific blogurile celorlalti dar...I'll take a wild guess on this one.

Tocmai ce m-am intors de la petrecerea lu' ala micu', da, Advice a facut 5 ani. A fost super...s-a reunit gasca aproape in formula completa si am mai apucat sa schimbam cate o vorba, doua, mai multe. Au ramas aceeasi entuziasti incurabili si plin de viata cum ii stiam si asta m-a bucurat. Dupa cum vorbeam si cu ei am ajuns sa auzim unii de altii doar prin intermediul blogurilor personale (mesaj pentru Advice members only: Hey Advice! cand e urmatoarea iesire?). Atmosfera a fost super OK si pe aceasta cale ii multumim lui Bogdan care a adus petrecerea la viata (am multumit in numele tuturor...sper ca nu va suparati).

Pe tinerii entuziasti nu prea am apucat sa ii cunosc dar sper ca peste 5 ani sa se poata uita si ei in urma si sa vada cel putin atatia prieteni cam am reusit eu sa vad astazi si sa se poata bucura de amintirile experientelor traite impreuna.

Nota mea: 10

3 comments:

ank ignat said...

da da tu esti primul! eu o sa scriu numai maine despre petrecere:) somn acum:)
indeed it was great!:)
ne vedem in blogosfera:)

Ruxandra Dumitrache said...

adevar graiesti;) ne simtem bine intre adviceri asa ca sa ne tot vedem la partyuri d-astea

Carmen Boer said...

hey advice..-rilor!:D Yey! sunt a doua care scrie...so...yey! frumos ai zis u acolo...din fericire asa si e. si dak tot ai zis k peste 5 ani sa se uite in urma cum ne uitam si noi acum...sper sa ne putem distra si la ad stud party de 10 ani la fel de bine k in zilele noastre ;)