Friday, June 1, 2007

La multi ani!



Primul "La multi ani!" este cu ocazia lui 1 iunie...si este pentru copilul din fiecare din noi, este pentru cei care isi amintesc de guma Turbo si de indienii de plastic, este pentru cei care m-au suportat in copilarie...este pentru cei care inca ma mai suporta.

Al doilea "La multi ani!" este cu ocazia lui 10 iunie...si este pentru ADVICE(Students), este pentru cei alaturi de care am impartit sediul din ASE care era doar putin mai mare decat liftul, este pentru cei alaturi de care am organizat primele mele evenimente, este pentru cei alaturi de care mi-am inceput "cariera", este pentru cei alaturi de care sper sa petrec si 10 ani de ADVICE...

10 iunie marcheaza 5 ani de ADVICE, 5 ani de proiecte, 5 ani de experiente inedite, 5 generatii de prieteni. La multi ani! si keep thinking revolution!

No comments: