Tuesday, June 26, 2007

Ce sa faci vara?...pai...scoli de vara



Vara, cald, vacanta, soare, concedii, lenevit la soare, odihna... 0 (zero) evenimente.
Revin...vara, timp pentru propria persoana, timp pentru cartea pe care iti doresti sa o citesti inca din februarie, timp pentru ceva dezvoltare personala...

Cum singurele evenimente care se mai organizeaza vara sunt ori concerte/festivalul berii ori scoli de vara, alegerea subiectului pentru mine devine destul de simpla in aceasta situatie.

In perioada 17-19 septembrie se va desfasura "AIESEC Summer School", care va cuprinde trei "directii" din care puteti alege (Marketing & PR, Sales si HR)

Deadline-ul pentru inscrieri este 1 septembrie asa ca aveti ceva timp la dispozitie pentru a completa formularul

Avand in vedere experientele avute anterior cu AIESEC sunt sigur ca va fi un evenimet reusit pentru toata lumea si ca participantii se vor bucura pe deplin de participarea la AIESEC Summer School.

Daca nu ma credeti pe cuvant va puteti uita putin pe tematica propusa pentru cele trei domenii si poate...

P.S. Eu deja am trimis formularul

2 comments:

ank ignat said...

hey!
interesanta scoala de vara aiesec. dar s-ar putea sa nu fi citit eu bine... 2 ZILE?? e scoala asta de vara?
dupa mine o scoala de vara, ca sa fie k lumea tre sa fie de cel putin o saptamana, k sa nu zic 2. in 2 zile participantii nici nu apuca sa se cunoasca...dar asta e parerea mea, aiesec knows better:)

Razvan Marin said...

:) Da Anca, ai dreptate...2 zile nu sunt chiar suficiente pt o scoala de vara...dar daca ei asa ii zic nu vreau sa le stric eu "branding-ul". Te poti uita pe link-ul de la tematica si sa vezi ca nu am citit eu gresit si este vorba doar de un nume...sa zicem nepotrivit in totalitate cu evenimentul. Oricum...should be fun!