Wednesday, April 25, 2007

Business-Edu Expo!...after event report




Dupa cum scriam intr-un post anterior tot incerc de cateva editii sa ajung la Business –Edu. Anul acesta am ajuns si trebuie sa recunosc ca este o “mica” diferenta intre perceptia mea initiala si ceea ce e intampla defapt la acest targ.

Poate nu am ajuns eu cand trebuia dar din cate am vazut la seminarii nu prea era lume si cei care erau cred ca mai mult doreau sa stea jos sau erau optimisti incurabili care inca mai asteptau sa se intample ceva. Un concept ciudat cu o “sala” in mijlocul targului (de unde si expresia “in buricul targului” :P ) care era numai buna sa iti distraga atentia cu toata agitatia din jur.

Seminariile fiind oarecum subminate de solutia gasita pentru locul de desfasurare a ramas partea de expo/targ…cu standuri destul de bine dotate si cu persoane dornice sa iti ofere informatii. Una peste alta a fost ok ca si targ dar departe de ceea ce ar putea insemna un seminar/training care sa aduca valoare prin informatiile oferite. Revenind la calificativul din post-ul anterior


Nota mea (finala): 8

No comments: